14 setembro 2014





d e s c u b r a
a s
s e t e
d i f e r e n ç a s :





...numa das grandes baladas dos stones, entre uma versão mais crua que a gravação original 
e a belíssima cover de solveig slettahjell


a)


b)
 


Childhood living is easy to do

The things you wanted I bought them for you

Graceless lady you know who I am

You know I cant let you slide through my hands



Wild horses couldnt drag me away

Wild, wild horses, couldnt drag me away



I watched you suffer a dull aching pain

Now you decided to show me the same

No sweeping exits or offstage lines

Could make me feel bitter or treat you unkind



Wild horses couldnt drag me away

Wild, wild horses, couldnt drag me away



I know I dreamed you a sin and a lie

I have my freedom but I dont have much time

Faith has been broken, tears must be cried

Let’s do some living after we die



Wild horses couldnt drag me away

Wild, wild horses, well ride them some day





4 comentários:

  1. Pela introdução pensei que iria ficar dividida. Mas não. Sem dúvida que o meu voto vai para a a), apesar de considerar que a cover tem uma boa interpretação.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. o original ainda é a minha versão preferida ;)
      http://youtu.be/yE2B_kCfvss

      Eliminar
  2. Oh, how I'd love to ride wild horses some day!!

    Beijinhos Marianos! :)

    ResponderEliminar

cartografe aqui: